Joo täs on nyt ollu jonkinlainen saamattomuus kaiken suhteen...no lenkillä oon nyt käyny tällä viikolla 4 kertaa, mutta muuten ollu ihan flegu. Petralla kuitenkin on kaikki ihan ok, röntgenkuvista en vieläkään ole saanu lausuntoa mut maanantaille lupas toinen el.lääkäri ku se jonka piti lausunto antaa on tän viikon ollu lomalla. Tää toinen sano, että hän arvelee vaan rankempaa venähdystä kun kuitenkin nyt jo parempi. Jos kuitenkin lonkissa näkyy jotain vanhuuden ongelmia ni sit katotaa niitä pistoksia tai ruokavalioon muutosta jollain erikoisruualla. Se selviää sit ylihuomenna toivottavasti :)

Mä en oo siis tosiaan tehny tällä viikolla muutaku kaikki pakolliset ja sit noi lenkit. Eilen tuli kyl vedettyä lenkkiä aivan överisti, ku ensin käytin koirat sen 2 kilsaa koska en ollu niin varma lähenkö itekseen vielä. Päätin sit kuitenkin lähtee, mutta vaan pienelle...lähinnä hakee noita askelia ettei tarvi murehtia koko päivää tuleeko se 10k täyteen...se ei meinaan tuu jos en käy lenkillä. Kuinka ollakkaan taas matkan aikana mulla vaan ei antanu omatunto periks "oikasta" mistään kohtaan vaan kotia tullessa sport tracker näytti matkaksi 9,3 km eli aamuliikuntaa tuli yli 11 kilsaa. Voin sanoa, että mun reidet oli niin tulessa koko loppu päivän...sieluni silmin näin miten ne oikeen räiski salamoita, niin kipeet oli. Kuulostaa ehkä oudolle, mutta mulla olkapääkin kipeytyy lenkeillä, eilen sit sekin päätti kipuilla oikee urakalla ja vedinki sit 2 panacodia ja helpottu myös vähän reisien polttelu.

Eilen sit oliki kyl aktiivisuustavoite 192% ja askeleita tuli 20 961...ei huono :D

Viikkopunnitus on taas suoritettu tänään ja se löytyy täältä

Tänään sit tossa aamulla kun tulin lenkiltä ja olin jo täs kotisuoralla ni eräs vanhempi nainen koiransa kanssa pysähty siihen oman talonsa kohdalle ja jäi odottamaan mua. Tietty aattelin heti et mitähän mä nyt oon tehny, mutta hän halusikin kehua kun olen hoikistunut niin paljon :D Tuntu ihan älyttömän kivalle koska vieraampi ihminen sanoo noin...ei ois ees ollu pakko sanoa mitään mutta hän odotti mua sen takia :D

Jees, nyt pistän pillit pussiin ja alan miettii tonne kaupunkiin lähtöä...Tokmannilla on pussilakanasetit tarjouksessa ni jos kävis ostaa muutaman. Mä oon yrittäny saada aikaseks tehdä kirjotusta tämän hetkisistä ajatuksista koskien itsetuntoa ja minä kuvaa mut jotenkin helvetin vaikee saada kirjotettua asiatekstiä...no mutta mä yritän jossain vaiheessa :)

Kuvaillu en oo viime aikoina paljoakaan, mutta tässä yksi Porvoon reissulta...kivaa ja aurinkoista lauantaita kaikille, toivottavasti luvattu myrsky ei vie ketään mukanaan :)

_IGP5488_wm.jpg