Nonnii...tässä sitä ollaan, aamukammassa ei ole enää montaa piikkiä kun leikkaukseen ollaan menossa. Piti jo eilen laittaa päivitystä mutten jaksanut ku päivittää tuonne sen paino tilanteen, mä olin ihan puhki siitä sairaalassa ravaamisesta, kokeissa, kuvauksissa ja haastatteluissa käymisestä ettei illalla liikkunu korvien välissä yhtään mikää. Nyt sit vaan jännitetään pääsenkö leikkaukseen siinä mielessä, etten sairastu mitenkään tän viikon aikana...ai mut ei siihen ookkaan enää ees viikkoa, kamalaa, pelottavaa ja jännittävää :)

Paino nyt siis kuitenkin tällä kolmen viikon dieetillä tippui -5,8 kiloa joka yllätti ku vikoina päivinä tippui niin paljon. Onneksi kuitenkin kokonaisuus nyt otetaan huomioon joka on neljässä kuukaudessa -11,3 kg! :)

Leikkausta edeltävänä iltana on hyvä syödä vähän jotain missä hiilareita, mulle annettiin myös somac joka täytyy ottaa suojaamaan vatsalaukun kalvoja tai jotain...mulla meni vähän ohi noita juttuja. Anestesialääkärinkin tapasin mutta se oli taas näitä tosi lyhyitä tapaamisia, piti aukasta suu ja näyttää miten hyvin se aukee...sit vaan noh, nähdään ens viikolla :D Ehkä paras uutinen eilen oli se, etten joudu käyttää Klexanea ennen leikkausta, sitä laitetaan sit tarvittaessa sairaalassa ku meen osastolle.

Kävin vielä tyhmänä ostamassa yhen laatikon lisää Nutrilettejä kunnes kotia tullessa tajusin, että enhän mä olis enää tarvinu ku noi entiset riittää viikoksia...apua, viikoksi!!!

No mut joo, ei mulla nytkään oikee tuu mitään selkeetä tekstiä ku ei ajatus luista.

Kivaa keskiviikkoa teille :)