Mun piti aamulla poistaa selaushistoriat yms ja kaikki muistissa olevat käyttäjätunnukset/salasanat kun pankin nettisivut lukkiutu vuorokaudeksi koska ehdotti väärää salasanaa ja yritin liian monta kertaa. Salasanassa oli oikea määrä niitä palleroita, mutta ilmeisesti jostain syystä niiden palleroiden alla ei ollut oikeaa salasanaa. Jee, olipas taas hienosti selitetty, huoh...

No mut enivei, en liiottele yhtää kun sanon että tuli itku ku aattelin et blogi on mennyttä..yhteydenottolomakkeella ei vastata ikinä eikä vastausta saa facebookin kauttakaan...tällä sivustoilla (vuodatus) ei kai ole oikeeta ylläpitoa ollenkaan :O Mä kokeilin miljoona eri vaihtoehtoa käyttikseksi sekä salasanaks mut ei vaan onnistunu. Mulla on aiemminkin ollu vuodatuksella pari blogia ni se anto vaan niiden salasanojen vaihtoa kun pyysin uutta ss:aa. Ehkä jotain 6 tuntia mä renkkasin tän koneen kanssa ja sit yhtä äkkiä "bling" muistin, että oon joskus puhelimella käyny täällä blogissa ja JEEEEE...olin tallentanu siihen molemmat tunnukset. Joten tässä ollaan itkun jälkeen onnellisena :)

Tänne ei mitään uutta, kevättä alkaa pikkuhiljaa kai tulemaan koska aurinkokin lämmittää tosi kivasti. Viime viikonloppuinen vaa'alla käynti oli vähän niinku aattelinkin eli hulabaloo viikonlopun jälkeen jälkijunassa oli tullu painoa vähän lisää vaikka kävinkin useemman kerran lenkillä...saas nähä mitä on paino seuraavalla punnauksella...kun sais siihen -30 kiloon ni vois taas hetkeks hengähtää :)

Oon muuten vaihtamassa hiuskuontaloni taas aivan uudeksi ja erilaiseksi...siis TODELLA erilaiseksi. Nythän mulla on lilanpunaiset ja pitkät (jotain lapaluiden alapuolelle)...se mitä tulee ni en kerro vielä :)

Jos joku joka täällä käy ehkä säännöllisestikkin on saattanu ihmetellä etten ole siitä tammikuisesta arvonnasta puhunu mitään. Meillä oli voittajan kanssa hiukan hankaluuksia viestien vaihdon kanssa ongelmia s.postin kautta mutta onneks sit face pelasti ja voittopussukkan ehkä jopa saapunut hänelle perille, kuosi voittajan omavalintainen :)

IMG_20180324_111720.jpg


Nyt sit vaan kaikille toivottelen iloista ja munarikasta pääsiäistä, palataan astialle taas joku kerta :)