Viime viikolla oli sellai extempore viikonloppu et huhheijjaa. Ystäväni tuli hetken mielijohteestamme helsingistä tänne mun luo ja sit se olikin hurlumhei, mutta oli kyl niin älyttömän kivaa ettei tosikaan :) Ei oltu nähty yli kolmeen vuoteen :) Ihan baarissa oltiin, karaokea lauloin ja tanssin niin maan p*rkeleesti ku dj soitti vain ysärimusiikkia mihin oon nyt kai aiemmin kertonu hurahtaneeni :)

Kyllä vaan rokottaa kuntoa tollaset viikonloput ku hiki lentää monta päivää sen jälkeen varsinkin öisin...nyt kaks yötä nukkunu ilman et partsin ovi ollu auki vieressä.

Vaa'alla ei oo tullu mieleenkään käydä ku taatusti viime viikonloppu aiheutti sitä ei odotettua ja plussaa varmaan tullu mut toivotaan kuitenkin, että sit sillä vuosi "juhlan" kunniaksi vaaka näyttää iloisesti vähemmän mitä viimeksi ku punnitsin itteni. 

Mut ei täs oikeestaan mitään sen kummempaa oo ollu...mun icebugit tuli Sportamorelta mut oli liian isot ja joudun vaihtamaan. Ehkä ne uudet saan jo ens viikolla tai seuraavalla ainaki.

Käsitöiden tiimoilta mulla toi yks villasukka jääny sivuun ku innostuin virkkaamaan taas noita avainnauhoja

20170329_121436.jpg

Näitä on menossa sit sinne Loviisaan missä on pussukatkin myynnissä :)

Myös tilauksesta tein yhden pikkulaukun

IMG_20180112_170225.jpg

Muistakaa hei ilmottaa ittenne arvontaan TÄÄLLÄ, ei vaadi kun  pienen kommentin...ruuhkaa ei todellakaan vielä ole ja aikaa on 27.1 asti

Eipä täs kai muuta, poitsu tuli taas kerran mamman lihapatojen ääreen, säästyy (hahahaha) sen omat rahat ku ei tarvi kotiaan ostaa ruokaa, mutta mielelläni mä sitä täällä paapon :)

Heippodei taas seuraavaan kertaan <3